Hur man gör en reklamation
Utsändande av varor med post eller bud till följande adress:
- M. Kormuth Valkovičová
EXPANDECO – TOP4SPORT
Schwaninger Str. 21
893 52 Stoffenried
Germany
- Om produkten är defekt ska du inte använda den utan skicka tillbaka den omedelbart.
Steg 1
Fyll i skadeformuläret online i översikten över dina beställningar.
Glöm inte att fylla i ditt IBAN.
Efter att du fyllt i formuläret får du ditt klagomålsnummer.
Steg 2
Lägg i produkten i en låda, tillsammans med en kopia av fakturan med klagomålsnumret skrivet på.
Originalförpackningen är inte nödvändig.
Produkten måste vara torr och ren.
Steg 3
Lämna paketet hos ditt närmaste postombud.
Portot betalas av kunden.
Personlig överlämning på denna adress är inte möjlig.
Steg 4
Vi kommer att informera dig via mejl när vi mottagit varorna.
Reklamationen behandlas inom 30 dagar, därefter får du besked om din reklamation via mejl.