Gratis löpargåva vid varje köp över 1700 kr. och 2400 kr. Jag vill ha en gåva

Hur man gör en reklamation

Utsändande av varor med post eller bud till följande adress:
  • M. Kormuth Valkovičová
    EXPANDECO – TOP4SPORT
    Schwaninger Str. 21
    893 52 Stoffenried
    Germany
  • Om produkten är defekt ska du inte använda den utan skicka tillbaka den omedelbart.

Steg 1

Fyll i skadeformuläret online i översikten över dina beställningar.
Glöm inte att fylla i ditt IBAN.
Efter att du fyllt i formuläret får du ditt klagomålsnummer.

Steg 2

Lägg i produkten i en låda, tillsammans med en kopia av fakturan med klagomålsnumret skrivet på.
Originalförpackningen är inte nödvändig.
Produkten måste vara torr och ren.

Steg 3

Lämna paketet hos ditt närmaste postombud.
Portot betalas av kunden.
Personlig överlämning på denna adress är inte möjlig.

Steg 4

Vi kommer att informera dig via mejl när vi mottagit varorna.
Reklamationen behandlas inom 30 dagar, därefter får du besked om din reklamation via mejl.